Lååååång ledig!

Ja nu var det då som sagt FAM/apt igår från 17.00-20.45.
Direkt efter det började nattpasset som var till 07.15.
Jobbade med Åsa vilket känns som det inte händer så ofta.
Även att det är önskeschema så blir det ju att man jobbar med samma personer en schema period.
När man tex jobbar helgen så är man långledig och sedan går de två som jobbade helgen ihop på sina nya arbetspass efter långledigheten sammtidigt typ.
Så denna perioden har det varit Sara och Emilia som har fått stå ut med mig.
haha

Ja idag när jag var på väg hem så började det ösregna.
Kunde ju varit värre.
Trivdes faktiskt ganska bra med att gå i regnet.
Händer ju inte så ofta att man går så länge (45minuter) i ösregn.
Dyngsur och det bara rann ner i ansiktet och ALLA kläder blev blöta.
Men det var ju uppfriskande.

Kommer ihåg för några eller kanske 6 år sedan när Paulina och jag satt inne en dag när det var sommar.
Det började ösregna och vi sprang ner till gatan och sprang runt och hoppade i alla vattenpölar som vi såg.
Detta var då vid Ica så folk undrade nog vad det var för psykfall som hade rymt;)


Ja nu då så är sommarschemat lagt och allt är klart med hur jag ska jobba och vara ledig.
Måste ju nämligen ha 3 veckors sammanhängande semester per år.
Vilket är helt fel enligt mig.
Man har jobbat ihop sina semesterdagar så varför kan man inte få välja själv hur man vill ha dom.






Ha ha ja detta är då LillDaniel och hans sambo Johan.



Ja nu är jag långledig tills nästa torsdag.
Helt stört.
H aha men men det får gå.
Torgkärring ska jag vara på torsdag med bästa Emmelie!
Skulle också vilja gå med rullator och bara stöta bort alla andra.
=)

Mamma berättade innan att vi kommer nog träffa henne och hennes pansionärer då=)
De skulle in till stan och vandra omkring där med.

Nä adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0