Hus och falukorv och ryggont!

Har haft en underbar vecka och helg.
Nu är det bara 10-15 dagar kvar tills vi får reda på om huset är vårat!!!
Hoppas verligen.
Har planerat hur allt ska se ut:)


Jobbade extra eller på FAM+ som det heter i helgen.
Med Sara såklart.
På söndagen bestämde vi att vi skulle äta pizza.Så jävla smidigt att beställa med hemleverans=)
Fast till jobbet då.
Eller ja det är ju vårat andra hem haha.

Ja det där med ryggen.
Har haft ont i ryggen i kanske 2 veckor.
Man tänker ju alltid att det går nog över om några dagar.
Men efter en vecka blev det bara värre.
Nu är det skit.
Tror jag kommer behöva operera bort ryggraden!
Ska i alla fall ringa vårdcentralen imorgon.
Var tvuungen att sjukanmäla mig till ett extrapass imorgon.
Ett dagpass då.
Dagpass akn ju vara mera aktiva än nattpassen.
På dagpassen är det ju aktiviteter hela tiden på nätterna kan det vara det också men oftast går det ju i perioder på nätterna när alla vaknar eller många vaknar=)

Jo jag beställde gardiner för ett tag sedan.
De kom ju så småningom men då visade det sig att det bara var en längd i varje färg jag hade beställt.
Så de åkte tillbaka och nya beställdes.
Halva paketet har kommit.2 längder.
Väntar nu på att de 2 andra längderna ska komma och 2 hiss/rullgardinerna.
De skulle visst komma i juni.
Men men ska ändå inte hänga upp som förrens jag vet om jag om vi får huset.
Om vi nu inte skulle få det så sättwer jag såklart upp allt härhemma men om vi får det så sätter jag inte upp dom utan väntar.
Hoppas att vi kan flytta in innan midsommar!
Är inte så troligt men ändå;)
Nä nu ska jag fortsätta kolla på Big Brother igen.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0