Flytt inplanerad!

Ja helgen har då varit såhär:

I fredags kom Smurf  och StorDaniel och han drack lite och gick sedan ut.
Jag stannade hemma.
Var trött och kände inte alls för att festa.

Sedan kom StorDaniel hem SKITFULL och odräglig haha.

Lördagen:
Kollade jag och StorDaniel lite på stan.
Mötte även Emmelie på satn.
Hon skulle på *fin* middag;)

Ja sedan på kvällen åkte jag till LillDaniel och Johan.
Drack lite öl*lite*.
Sedan tog ölen slut så då fick vi fixa nya.Vilket tog jävligt lång tid.
Vi hann även med att gunga=)

Ja en väldigt trevlig kväll med under 20åringar:)
Eller Johan är ju 20 LillDaniel är ju det i Juli.

I sådarna sammanhang känner jag mig inte som 25,11 år=)


Söndagen:

Ja då gick jag och LillDaniel hem till mamma och co.
Åt lite kyckling som var asgod!!!
Sedan pratade vi med de vi som äger huset vi ska flytta in i.
From 1:a juli är det ledigt.
Så nu har vi sagt upp lägenheten och hoppas på att någon vill hyra denna lägenheten till den 1:a juli så vi kan flytta in i huset;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0