Kaffe,x-jobb,A-W och klipp!

Jag som trodde att jag skulle vara ledig tills på måndag men nu blev jag inringd för en x-natt.
Skitskönt!
Nu är i vilket fall kaffet påsatt och musiken på högsta volym som det ska vara en sådan här vårdag=)

Imorgon ska jag direkt efter jobbet åka till det andra jobbet och hälsa på.Ska klippa mig vid 11tiden och det är ju inte lönt att gå hem för att sedan gå ner till stanm efter en timme och åka till Anneberg.
Nä så jag ska hälsa på puddingarna lite innan.
Sedan på kvällen är det ju A-W för flickorna på Ekbacka.
Hade tänkt att jag skulle gå på det.Roligt att göra något annat än bara jobba ihop.
Ja nu kan man ju kalla mig för en blandras mellan bjöärklidenflicka och Ekbackaflicka.haha.

Min sömn är bättre också.
När jag har jobbat en natt har jag inga problem med att sova.Fast den sista natten(brukar jobba 3 nätter på rad) så brukar jag vara skitpigg och vaknar efter 3 timmar helt utvilad.
Eller det känns som det iallafall.

Men när jag är ledig så kanske jag går och lägger mig mellan 00-02 någon gång.
Sedan vakna 06 och vara utvilad.
Tråkigt att vakna så tidigt för man kan ju inte göra något vidare.
Om man bodde i hus kunde jag ju städat men det går inte med grannar som bor så nära.

Ja denna månaden fick jag en jävla skitlön.Eller det är det nog inte igentligen.
Men nästa månadlön var jag innne och kolla på för en stund sedan den var ju betydligt mycket bättre!
+ att då är den inte färdigräknad än.
Fy fasiken vilken lycka!!haha

På lördag ska jag hälsa på mina favoritpuddingar i Anneberg.
De jobbar kväll imorgon så då hinner jag ju inte träffa dom.
Ska ju till Anneberg på lördag ocjkså då kan jag likaväl hälsa på dom och mobba dom lite!

Det bor en skitkonstig granne mittimot oss.Man ser in till deras kök från vårat kök.
Det är alltid en gubbe som sitter vid köksbordet.
ALLTID!!
Undra om hans gumma har fängslat fast honom där och leker bäbis eller något.
Matar honom och sådant haha.
Nä han trivs nog bara där.
Har säkert varit hans plats vid köksbordet hela hans vuxna liv!
haha.

Ja men annars är allt bara bra.

Just det ja StorDaniel ska gå på riskettan eller va fan det heter på måndag.
Så nu jävlar börjar det hända sakeer!!
He he äntligen.
Har ju dessutom fått hans tillåtelse att välja bil.
Vet precis vilken jag vill ha men får nog bli en annan.
Nä nu väntar mitt kaffe på mig och väntan på att StorDaniel ska komma hem och säga detta:
Men för fan!!!
Har du inte gjort något idag!

Då syftar han på att hela lägenheten inte är skimmrande ren och dyl!!
Ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0