Så stört!

Ja då får vi som sagt flytta den 1:a Juli.Om denna lägenheten blir uthyrd tills dess.Hoppas på det bästa!
Fy fasiken vad nice att bo i hus.
Bastu vilket är det viktigaste för vissa.
Men just det att inte behöva bry sig om alla grannar!
UUNDERBART!


Ja nu är det helg då.
Just nu vill jag verkligen inte jobba.
Alla hittar på roliga saker och jag ska jobba.
Jäkligt surt.
Men men jag har ju själv lagt det så på schemat.
Så felet är helt mitt eget.


Just nu är det i vilket fall som helst kaffe och musik som gäller!

Kollar runt lite efter strykjärn med.
Vill ju helst ha ett som inte väger ett gram utan lite tyngre.
Men inte så lätt att veta vilken vikt man vill ha.
Men men det löser sig.
Ja nu måste jag återgå till mitt letande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0