Tisdag!

Ja inatt har det nog inte blivit mycket sömn.
Försökte sova ända fram tills klockan var 03,00 ca.
Tänkte att det kanske hjälper om jag kollar på några avsnitt av house.Men jag blev inte tröttare.

Efter en stund kom StorDaniel ut ur sovrummet och stod och tittade in i sovrummet som var kolsvart.
Jag kollade lite och undrade vad fan han höll på med.
Frågade efter kanske 30 sec.
-Vad håller du på med?!
-Ormarna har ju rymt!(med helt vanlig samtalston)
-Jag skrattade och sa:vilka ormar!?Inte de som är i terrariet för de är där de ska.
-Nä de andra utifrån!Svarade Daniel.
Sedan gick han mot tven.Ställde sig framför en stund tills jag frågade:
-Vilka ormar?

-Äsch jag vet inte.Blev hans svar.Sedan gick han in och la sig igen!!!


Ja i vilket fall som helst så somnade jag nog vid 3,30 tiden.Vaknade vid 7 tiden igen!
Kände mig pigg och utvilad av bara 3,5h!!
Sinnes sjukt men men.

Ja snart flyttar vi!!!
Äntligen för fan!!!
haha

Har ju inget här hemma.Tomt överallt.
Packat ner nästan allt som går.Eller jag har nog packat ner mer än som går igentligen.
Nästan alla kläderna bla.Så nu har jag inte mycket att välja på haha.
Men på torsdag ska vi köra dit ett minilass med lite kartonger och ställa in i ett rum sålänge.Köket ser ju ut som ja jag vet inte vad.Blir skönt att bli av med lite av den skiten.Det är ju kartongerna som är tråkiga att flytta.

Sedan när vi har flyttat har jag lovat puddingen Emmelie att hon ska få de kartongerna vi inte behöver.
Och om jag känner mig själv rätt så kommer jag hålla på hela natten med att packa upp och göra iordning.
Så har det varit på alla andra ställen.
Smidigt så.Då är allt gjort.
Såklart är det lite grejer kvar med det är sådant som inte är så nödvändigt.
Det roligaste är att fixa på toaletten och i köket tycker jag.Vilka skåp man ska ha plast/mat/glas grejer i och sådant.
Sedan på toaletten hur man vill ha grejerna där.
Sedan sovrummet kommer bli så bra med den öppna spisen!

Tv rummet kommer jag ochså trivas med tror jag.Har köpt nya hyllor och lite småtavlor.
Fast de vill jag nog ha i köket men men får se hur det blir.

Nä nu är det ut med Diva dax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0