Snart jävlar!!!

Ja på fredag går de första flyttlassen!
Har planerat lite att ta de lådorna med användbara grejer och packa upp dom.
Vi var och pratade med ägarna igår.Joniz var med och kollade så allt gick rätt till;)
Joniz ska hjälpa till att måla altan trappan mm.
En bra och dukitg 11åring haha.

Ja nu jävlar är det äntligen dax!
Som jag har sett fram emot detta.Känns som jag har väntat 6 månader eller något=)
Har planerat allt känns det som.Vart handdukarna ska vara och allt sådant.
Ja som sagt.Allt är planerat in i minsta .......

Ja just det ja.OnOff har ju gått i konkurs!!
Inte så konstigt kanske.En av de dyraste kedjorna.Nästa som kommer gå under är nog Expert.Skitaffär.
Jag tycker Elgiganten är en bra elektronikaffär.De har för det första mycket mera att välja på än tex OnOff.Billigare också för det mesta.

Ojdå nu måste jag ordna lite grejer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0