Lördag och ledif fram tills fredag!

Jaha då är det då lördag.
I veckan gled Emmelie och jag till Jönköping och schoppade lite.
Ikea måste vara den bästa affären!
Hittade asbilliga och bra hyllor.
De fanns bara i vitt vilket var exakt det jag ville ha:)

Sedan var vi även i Flisby och firade Nang i onsdags.
Ikväll ska vi dit igen på Nangs födelsedags/inflyttningsfest.


Ja jag är då ledig tills nästa fredag.
Har ju inte mycket jag kan packa heller.
Har i prencip packat allt jag kan.
Hela min garderob nästan tillochmed.


Jag kanske inte har skrivit något sedan midsommar?!

Ja då var vi  iallafall hos mamma en sväng först.Sedan nere hos Daniels mamma.
Dit kom bla Smurf,Bianca med kille,Robert,Lilldaniel,Jeppe,Jeppe mm.
Trevligt.
Förutom att jag var nykter fram till 00-01 tiden någon gång.
Sedan blev klockan 02,30 exakt och då skulle Daniel mm åka hem vilket jag absolut inte kände för.
Så jag stannade kvar och söp vidare=)
Blev väldigt kul!!

Nä nu måste jag fixa lite saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0