Flytt!!!

Äntligen säger jag bara=)
Idag rullar ett lass iväg och resten imorgon!
Så jävla kul!!!

Längtat som en idiot typ haha.
Imorgon är det planerat på detta viset:

Herr Ted och Stor+LillDaniel åker fram och tillbaka och fyller kärran.
Jag Joniz och Casper är kvar i huset och ställer iordning allt.
Det är smidigast så.
Om alla åker med hela tiden och packar kärran så är man bara i vägen för varandra.

LillDaniel fyller ju 20 år på söndag också.Så dår får jag la baka en tårta eller något=)


Nästa vecka är det husvisning för Fröken Emmelie och Nang.
Nang skulle visst komma före hon börjar jobba på måndag morgon;)

Nä nu ksa jag la börja fixa iordning de kartonger som ska flyttas idag.Ställer nog ut dom i tvrummet.Smidigast så.
Måste ju även handla massa som man inte tänker på.
Toalettpapper bla.
Men det får handlas imorgon troligtvis.



Jobbet då:

Ja nu var det sista natten med Sara för nu är det hennes tur att ha semester.
Vilka jävla samtalsämnen vi har.Ha ha.
Blir nog så när man bara är 2 som jobbar i 10,5h.
Vi  har nog pratat om de mest onödiga och konstiga saker som man kan.
Hela nätterna pratar vi mestadels om konstiga saker haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0