Dax för flytten!

Ja som sagt idag gäller det:)

Jobbade natt tills igår.Sov ca 3 timmar när jag kom hem sedan var det till att gå upp och köra några lass till huset.
Så i prencip alla kartonger är där.
Resten tar vi idag.Sängen sofforna mm.
Ska bli så kul att pyssla med gardiner osv.
Köks skåpen är ju också skitkul att ordna.
Eller alla skåp utan plastburk skåpet.Det är ju förjävla tråkigt.

Fy fan vad mycket skit det är som man slänger nu.Känns skönt det.
Köks stolarna är slängda och ca 10 säckar med onödigt sparande saker i.
Idag ska LillDaniel Pappa Sussi Ted Casper Joniz bla hjälpa till.
Joniz tycker ju det är skitkul att bära grejer och sätta ihop bord mm.
Casper är nog mer en såkallad övervakare haha.

Ja inatt vaknade jag vid 03.15.
(sa igår att jag kommer säkert vakna vid 4 tiden och inte kunna somna om)
Låg kvar till 03.30.
Var ett jävla liv i någon av lägenheterna runtom våran.
Dunsade jättehögt och höga röster.
Jag klagar inte jag har säkerligen varit gapig mm många nätter när herr alkohol har hälsat på.Så dessa grannar får gärna ge igen=)
Men då gick jag i vilket fall som helst upp.Satte på 6 koppar kaffe och kollade lite på internet.
Inget kul fanns det där.Så jag började packa ner all småskit som jag ställde på spisen igår som jag skulle ta hand om på morgonen.
Ja som sagt dessa 3 timmar har gått så oerhört långsamt.
Snigelfart verkligen.
Vill bara att klockan ska bli 8-9 nu.Men det känns som en oändlighet dit.
Får nog gå en runda med diva igen:)



Födelsedag!

Ja imorgon fyller LillDaniel 20 år.
En gammal plutt nu med andra ord.
Kommer ihåg när jag fyllde 20.
Kändes la inget speciellt.
Handlade på systemet men det kändes inte heller så kul.
Eller inget speciellt iallafall.
Nä födelsedagar är överskattade efter man har fyllt 18år.
Vet ju att vissa personer (EMMELIE) tycker att födelsedagar är jätteviktigt:)
Särskilt ens egen haha.
Men jag tycker inte det är något.



Får ta lite kort på huset senare.
Måste få lite ordning på allt först.
Husesyn blir det nästa vecka för Fröken Emmelie och Fröken Nang är bestämt!
Mamma kanske kommer ner när hon har rast idag.
Det är sådant man märker.
Måste ju även handla ny mat och sådant.
Skulle ju gjort det igår men var ganska trött på kvällen.Gick nog och la mig vid 22,30 tiden.Somnade kanske vid 23 tiden.Så det är ju inte mycket sömn jag har fått inatt igentligen men men.Allt går bara man vill;)

Nä dax för en promenad och sedan en skvätt kaffe och lite mera väntan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0