Ny servis men vilken?

Ska ju som sagt köpa en ny matservis.Men när man köper ett helt kitt så får man oftast med kaffekoppar också vilket jag helst inte vill.Men får la ha dom ifall det behävs någon gång.
Mamma tex dricker ju helst ur kopp och inte glas.
Ja såhär ser dom ut som jag väljer mellan än så länge:


Den i mitten är det nog som lockar mest för min del.
Finna ju i vit också.
Stordaniel vill säkert helst ha den till höger.
Men de tallrikarna ser så platta ut.Vilket de ska vara men för platta.
Den till vänster finns i svart,vit och den färgen som är på bilden.

Nja detta blir svårt.Ska kolla vidare!




Just nu känns allt skitbra måste jag säga=)
Jobbar nästa gång på fredag och i helgen då.
Det som jag ogillar är kattaset som bor här!!
Katter skräpar bara ner och när de bajsar luktar det i hela lägenheten.
Även att man har skitfin kattsand så stinker det iallafall.
Divaälsklingen bajsar ju ute så med henne har jag ju inte detta problemet..
Nä jag ville aldrig mera ha en kattjäkel.
Om StorDaniel skulle skaffa en kattjäkel så skulle han få ta hand om den själv.
Så är det.Jag skiter fullständigt i den.Jag har min Diva och hon är 12654gånger viktigare än en katt!!!

Slutord:
Kattjävel!


Det har flyttat in en barnfamilj över oss nu.Alltså bor det en i lägenheten bredvid och en sådan familj över.
De familjerna verkar ju vara helt ok och förstår att jag har mitt
-lyssna på hög musik varje dag- missbruk.Oerhörd lättnad haha.


Jag kom och tänka på en sak innan.
Emmelie skickade ett sms och då började jag tänka på att hon och jag har blivit vänner och så.
Det är en ganska konstig grej faktiskt.
För det första började det hela av att hon sklulle ersätta mig på mitt Senior i Anneberg.
När hon skulle gå bredvid dessutom så fick hon gå bredvid mig haha.
Kommer ihåg när Nang och jag pratade.Kom aldrig ihåg vad Emmelie hette innan hon gick bredvid så jag kallade henne:
ERSÄTTAREN

Sedan behövde Senior iallafall mig ett tag till efter att Emmelie hade börjat.Jag blev ju T.V och fortsatte på Senior till 6 Feb.

Emmelie och jag är nog inte så lika heller.Kanske det som gör att vi passar att umgås eller något.
Ha ha.
Ja iallafall en bra tjej den däringa Emmelie.
Nu har vi våra veckodejter och lunchar.
Nu drack vi även alkohol ihop för första gången i helgen.Oj oj oj säger jag bara.Ha ha.
Jag är nog mer den som pratar och pratar och flamsar.Fröken E är nog mer den som är lugn och såklart flamsig också.Ha ha

Ja och lilla Nang.
Min lilla pepparkaksgumma.Henne träffar jag ju inte heller så ofta längre när jag inte jobbar i Anneberg.Men Emmelie och jag ska iallafall gå på hennes födelsedags/inflyttnings fest i sommar.
Då blir det alltså festa i Flisby.Första gången i Flisby.Ha ha.
Hon är så söt.Sist jag pratade med henne så hade hon redan köpt all alkohol.
Festen ska alltså vara i mitten av sommaren.

Min älskade skumsvamp.
Ellan finns alltd där.Konstigt med tanke på avsåndet men det är säkert det som gör att vi har sådan kontakt som vi har.
Kontakten kanske hade varit sämre om vi hade bott i samma stad.haha.

Nä nu för satan är det städa som gäller för min del.
Plus att kattjävla aset kräktes nyss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0