Längesedan!

Känns som det är väldigt längesedan jag skrev här nu.
Vilket är ganska konstigt för jag har ju massa övertid till det men men så är det i alla fall.

Ja denna veckan har jag varit på 2 arbetspass på senior i Anneberg=)
Kändes såklart underbart att få träffa alla puddingar.
De är så söta.
Fröken E+N+L har tydligen planer för mig;)

Ja hmmm vad är det som händer i helgen då?
Kan ju börja med förra helgen.
Ingen påskmat för mig pga att familjen var sjuk så jag kunde inte åka hem till mamma och äta.
StorDaniel kollade på det troligtvis bliviande huset.
Jag ska kolla på det imorgon.
Med våra nuvarande 81kvm blir nog huset ganska stort med 160 kvm.
Bastu är det tydligen vilket jag skiter i.
Kvävs ju när jag *badar* bastu.
Inget för mig.
Stordaniel får ju i prencip hela källaren.
Förutom tvättstugan.
Men bastun och det blivande gamer rummet är hans.
Jag ska bestämma hur allt annat ska vara.
Vilket jag är väldigt nöjd med;)

Sjöutsikt stort kök och valv mellan nästan alla rum i undervåningen.Vilket är underbart=)
Fy fan vilka härliga sommrar=)
Nang och Emmelie ska komma varje gång de har rast sa Nang och komma vid 06,15 varje gång de jobbar morgon och äta frukost.Ha ha.
Det får de såklart;)

Jaha ja idag är det avlivning av katt som står på schemat.
Imorgon ska mamma och jag handla lite grejer.Kan inte skriva vad för då kanske personen det handlar om ser det:)
Efter det är det kolla på hustid.
När man kollar på bilder av huset så börjar jag redan planera hur jag ska ha det!
Helt galet. haha.


Jo just det ja.
Idag när jag vaknade höll jag på att dö.Eller det kändes som det!
Har så jävla ont i ryggen.
Det är ingen sådan där ondhet som går över efter att man har rätat på sig utan det känns som något är ihopklämt mellan revbenen och ryggraden.
Så jävla ont göt det.
Ringde StorDaniel och pratade lite och sa att min rygg höll på att gå i 1111 bitar.
Då sa han att jag hade legat med halva kroppen utanför sängen och tvärsöver hela sängen och skitkonstiga saker.
Kanske är därför jag har sketaont.
Men skit i det det går över snart.
Om jag inte rör alltförmycket på vänsterarmen eller böjer mig framåt  så känns det inte.Jag får låtsas vara stelopererad eller något=)
Nähä dax att beställa skor=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0