Jobbhelg

Känner inte alls för att jobba i helgen.Nu när jag har varit låååångledig så blir det mindre roligt att jobba.
Men det får gå iallafall:)

Nu är kaffet påsatt och Diva vaknade nyss och vill gå ut.
Så då får det bli lite lek med henne i skogen snart.

Ja inatt börjar min jobbar helg då.
Nästa helg är jag ledig.Tror Cilla skulle komma hit och dricka *bäss* då.

Nästa vecka jobbar jag bara torsdag natt.
Fast har ju skrivit mer tillgängligt såklart.
Men tvivlar på att jag får något av det.
Ja ja denna månaden går jag i vilket fall inte minus på mina timmar.

Hoppas jag jkobbar med Sara någon söndag framöver.
I helgen jobbar jag med Emilia.
Sara och jag jobbade mycket i första schemaperioden.
På söndag jobbar jag med den enda som jag inte har jobbat med ännu i nattgruppen.
Ska bli spännande=)


Just det ja.
Köpte ju ny soffa för att det bara fanns omklädnad vit/svart till klippan soffan 4-sisten jag hade innan.
Men nu såklart så ska det komma fler klädslar och så att man även kan sätta din divander på den om man vill.
Min absoluta favoritsoffa måste jag säga.
Den är mer som en sängmadrass som man sitter på och inte så soffig om man säger så.
Nä så nu får jag spåara min klippan i förrådddet och inhandla grejer till den=)
Sedan någon gång i framtiden kanske man får platts med den någonstans.
Eller kanske ger den till LillDaniel när han nu ska flytta hemifrån.haha.

Nä nu ska jag testa att baka parisebullar(eller hur fasiken det stavas).

Chipp!
(tror det är så Sally säger i ett avsnitt)
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0