5/4

Jaha sedan sist jag skrev något har det varit utgång bla.
Emmelie och de andra flickorna.
Snappsar är inte min grej kan jag ju säga.
Min väska *glömde* jag på hotellet.
Men hotellflickorna hade hittat den=)

Men lördagen var hur trevli som helst.
Jag som inte har varit ute på hotellet på aslänge haha.
Ja vilken afton:)

Ja igår natt så vaknade jag vid ca 03,00 och kunde inte somna om.
Gick upp och kollade på en serie och vid 06,00ca åkte jag ner till stan och hämtade min väska och handlade till min budapestrulle.

Hann även med en sen lunch med Emmelie också.
Sedan var det bakenlsen som skulle göras.
Den blev ju jäkligt stor så jag skickade men StorDaniel mer än hälften till hans jobb.



Det nya FAM vet jag inte hur det kommer gå med.
Har ju lagt nästan hela denna veckan tillgänglig men inte fått ett enda.
Ja om man går minus varje månad måste man ju nästan sänka sin %.
Får se hur det blir.
Nästa gång jag jobbar med fröken Sara ska jag prata med henne om detta.



Har i vilket fall som helst skickat iväg önskan om stuga v:33 eller v:34.
Får se om vi får den.
Hoppas kan man ju iallafall göra:)

Jaha nä nu är jag så jävla ut tråkad så nu ska jag storstäda.
Först diska sedan resten!

Då går denna om och om:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0