Ledig 2 nätter=)

Ja nu har jag jobbat mina 3 nätter.Skulle bara varit 2 men blev en extra och det skadar ju inte.
Trivs väldigt bra på Ekbackagården i nattgänget.
Alla personal är bra och de gamla också:)

Men nu är jag som sagt ledig i 2 och då är det städa imorgon som står på schemat.
Blir ju inget gjort när man jobbar nätter på rad så då får man passa på när man väl är ledig.

Ikväll är ju Big Brother live.
Jag hoppas Katerina åker ut.Fast hade helst sett att Sara var med i utröstningslistan.Henne ser man eller hör inget ifrån.Vem som ska vinna hela grejen vet jag inte än.Kommer säkert bli någon som kommer in senare.
Men tror det blir en kille detta året.

Jaha veckan som har varit har jag ingen uppfattning om vad jag har gjort.
Ingen tidsuppfattning kallas det nog snarare.
Jobbade i Anneberg 1 kväll extra iallafall och sedan nätter.
Jobbar 2 helgen i rad nu.Denna som var och nästa.
Jo just det ja.Nu har jag bestämt när jag ska ha min semester!
Det känns helt stört måste jag medge.
Fast jag ska ju inte ha semester när huvudsemestern är vilket jag föredrar och har valt själv.
Men jag ska iallafall ha 3 sammanhängade veckor vilket man måste.
Så då får jag se vad som hittas på.


Ny soffa är på gång också.Den kommer på torsdag.En 3:a med 2 divaner på vardera sida.En till mig och en till Stordaniel och Diva får ta mittenbiten;)

Oj nu kom jag på att jag måste fixa en grej.

Adios amigo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0