Kaffe=)

Mmmm kaffe med massa mjölk är det bästa!
Skulel nog kunna överleva på bara det tror jag.He he.
Ja idag blir det en lunchdejt med Emmelie.


Big Brother:
Ja ha ha gårdagens avsnitt var ju jävligt kul måste jag säga.Ha ha.
Jag skrattar alltid till de personerna.
Gurkan är ju skithäftig och vilken blandning av personer.
Ja humor och underhållniing på extrem nivå enligt mig=)


Ja idag så lyser solen.
Då kanske snön som kom igår natt försvinner lite.
Näsya vecka ska det ju bli mellan 10-15 grader.
Härligt.
Lagom varmt och lagom mycket sol är det bästa.
Har kommit på att jag gillar nog vintern och våren mest.
Lagom varmt som sagt.

Jo just det ja.Inatt vid 02,00 knackade det på sovrumsfönstret.
Då gick jag upp så var det LillDaniel som var full och hade bestämt sig för att sova här=)

Han är ju inte här så mycket längre så det har jag inget imot.
Nu ligger han iallafall på soffan som ett fyllo med öppen mun och armarna på det mest cpiga sättet jag vet:S

Nähä dax att ordna lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0