Celebrity Rehab Sverige

Celebrity Rehab

Har just kollat klart på alla avsnitt av C/B.
Konstigt att folk tycker det är kul att titta på andra personer som är beroende av droger som försöker bli av med de begären.
Detta skulle även börja i Sverige.
Men Kanal5 fick bara 2st kändisar att gå med på detta.
Det räckte ju tydligen inte.
Så nu blir det inget av det istället.
Men jag tror faktiskt att folk skulle titta på detta programmet även om det inte var med kändisar utan med vanliga människor.
Jag skulle det iallafall.
Synd att de lägger ner hela grejen.
Människor gillar att se andra människor kämpa/plågas/genomlida sina problem.


Iphone

Jaha vad är nytt på min front då?
Ja jag har då som sagt fått min Iphone4 nu.
Är helnöjd med den.
Den enda som jag verkligen inte gillar är att man inte kan skicka bilder/musik mm via blåtanden.
Nä då har jag tagit reda på att blåtanden är bara till för headset och andra tillbehör.
Värdelöst enligt mig.
Men hittade ett program till datorn som fixar det hela.

Jobb

Nu är det sista veckan för mig på Senior.
Känns förjävligt faktiskt.
Kommer med all trolighet att dö av detta.
Min puddingar kommer jag sakna otroligt mycket.
Visst jag åker och hälsar på dem men det är inte samma sak iallafall.
Efter 5 år på samma avdelning känns det som att jag är en av dem.
Men det blir nog bra på det nya.
Det är bara ett vik på mellan 1-1,5år.
Det känns ännu mera onödigt.
Då får jag komma någon annanstans sedan igen.
Men allt kommer lösa sig som alltid.

Mix

Jaha nä nu ska jag städa lite tror jag.
Innan StorDaniel kommer hem.
Posten har säkert kommit också=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0