Ny kaffebryggare och nya tag!

Höll på att sparka sönder hela kaffebryggarjäklen idag.Började dessutom lukta lustigt om den.
Så nu är en ny beställd!
As het är den!



Skitsmart med att den väger upp kaffepulvret så man behöver inget mått.
(Detta testade jag på Elins kaffebryggare när jag var där.Oerhört fiffigt)
Så nu åker den gamla skrutten ut och in kommer denna hetingen.


Idag var det då FAM möte på Senior.
Så nu är jag lite mer insatt i detta.
Vilket jag tror att de flesta andra i gruppen är också.
Men de som inte kan så mycket om datorer och dataspråk kan nog få det jävligt när FAM kommer igång.
Men precis som alla andra så måste man lära sig.
När hela detta systemet har börjat i alla grupper inom nässjö kommun så tror jag att det kommer bli bra.
Alla tycker ju att det är jobbigt nu.Men sedan när man får sitta vid datorn och se hur det fungerar och vart man ska trycka så lossnar det säkert för de flesta.

Detta skulle ju varit  sista dagen för mig på Björkliden.
Men nu fick jag ringa vik förmedlingen och be dem skriva in mig just denna veckan och att jag ska komma i förstahand före de vanliga vikarierna om det är någon tur som det behövs personal på.
Börjar Ekbacka närsta vecka och min tjäsnt ligger ju på 90% nu och min 90%rad på Senior gick ju ut i söndags så då måste jag ju jobba även denna veckan för att få ihop till mina %.
Hmmm ja det kanske blev lite konstigt formulerat.

Mina bästa puddingar!


K:Är nog ofta för snäll.Men det är det som gör henne speciell och omtyckt.
E:Är en underbar person.Jobbar väldigt bra med henne.Mycket skratt och flams men arbetet blir gjort.
N:Är allas lilla pepparkaksflicka.Sådan energi och generösitet har jag nog aldrig sett innan.Underbar.
I:Är en lättsam och omtänksam person.Alltid glad och lätt att jobba med.
L:Är nog en tänkare och trivs med det.Pålitlig och har svar på de flesta frågor.Väldigt omtänksam.
F:Är en arbetshäst som alltid ställer upp.Gör det hon ska och mer.Humor är hennes specialare.
U:Är en trevlig arbetskamrat.Gör det hon ska med omtanke och noggrannhet.

SLUTSATS:
Dessa personer är underbara.
En sådan grupp med människor med så olika personligheter och kan passa så bra ihop iallafall.
Deras personligheter gör att just de är en sådan bra arbetsgrupp och att jag gillar allihop SÅ mycket!

Mina flickor är helt klart bäst!



Nä nu ska jag dricka lite kaffe!
Sedan kolla in hemnet lite.
Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: Em

Vi kommer sakna dig gumman :)

2011-02-01 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0