Domedagen

Jaha då har nästan denna onödiga dagen gått.
Inte så mycket som har hänt idag.
Går runt och småstädar lite och funderar på om jag ska slänga all skit som ej behövs.Fast det får bli imorgon.
Lyssnar förövrigt på radion och så kom denna låten:

 

Då kom jag att tänka på när min lillebror(den minsta)och jag satt nere på LillDaniels rum och lyssnade på hög musik.

(Detta brukar vi göra om LillDaniel inte är hemma)

Då lyssnade vi på denna låten för Joniz gillar den.

Vi satt där på golvet och sjöng.

Han kunde hela.Helt otroligt.

10,5 år och kan en hel låt på engelska.

Det är annat än när vi 80talisten var små.haha.

Ja nu väntar jag iallafall på att StorDaniel ska komma hem.

Men nu är det Divas utgång som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0