Vilket tjat

Ja detta tjatet om SD!
Jag anser att det är rätt att de ska få stanna(sd alltså).Utfrysning vad fan!!
Folket har röstat och de anser att SD är ett bra parti.

Ken Ring var med i något program någon dag och tillochmed han sa att SD inte var skit.
Det var många av hans utlänska vänner som skulle rösta på dom.
Sverige har tagit in utlänningar efter utlänningar utan att ta ansvar för de som är här redan.
Som Ken Ring sa:

Varför ta in mer utlänningar när vi i sverige inte ens kan ta hand om de som redan har kommit hit.

Det håller jag med om.Man kan inte bara ta emot folk utan att ha ekonomi mm till det.
Sedan att alla inte tycker likadant förstår jag.Det är lixom det som är meningen med det hela.
Men som de sa på nyheterna igår.
I England ser britterna sverige som något slags friland.Dit kan alla komma mm.
Utan att Sverige *kan* hjälpa alla som redan är här.

Jag säger inte att alla ska skickas hem till derar hemland igen utan att man ska kunna ta hand om de som är här redan i första hand=)

Håller med om att utan utlänningar skulle Sverige se helt annorlunda ut.Arbetskraft,mat,språk och massa mer.
Vi behöver utlänniingar och de behöver oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0