Morgon och ingen sol!

Nja eller morgon och morgon haha förmiddag snarare=)
Nu är det iallafall Hem till gården som gäller.

Jo förra veckan då.
Elin jag och Theres åkte till Ullared och kom la dit vid 9 tiden på morgonen.
Ingen kö och ganska lugnt där inne.
Men vid 11 tiden kom alla busslaster och då blev det massor med folk överallt!!!
Det är då man börjar bli irriterad och egoistisk!
Ha ha.
Jag hittade vissa godingar.
Såsoom ett par byxor för 25kr!!
Helt ofattbatr haha.
Men de passade inte sen när jag kom hem.
Men vad gör det 25kr lixom.haha
Sedan var det jobb resten av veckan.


Nu är det sista veckan på Senior för mig.Sedan ska jag kanske gå på ett sjukvik om hon blir sjukskriven längre.
Får se hur det blir.

På lördag så smäller det!!!
Då ska alla brudar till Jönköping och äta gott och kolla på teatern Greace.
Kommer bli så kul.
Bra avslutning på ett väldigt långt arbete på den avdelningen.

Sedan nästa vecka smäller det igen!
Då är det en resa till en familj med en BÄBIS som står på schemat!
ÄNTLIGEN!!!
haha
ser fram emot det.Kommer bli en kul vecka med massa bäbis skrik och tjat!
Underbart!hehe

Nä nu ska jag kolla vidare på HTG.


Jo just det ja!!!
Höll på att glömma det viktigste!
Jag fick Dagens ros i tidniingen förra veckan av mina nattflickor=)
De är helt klart bäst!
Triva att jobba med alla av dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0