Elin och co=)

Inatt är det nattjobb som står på schemat.
Vilket ska bli skitkul!
Ser verkligen fram emot det=)

Ja nyss var jag ute med pappers återvinningen och Diva.
Skönt att återvinningen ligger på parkeringen som ligger precis utanför lägenheten.Synd bara att det inte finns för glas där.Men allt annat finns.


Nu iallafall så är det duschen med hög musik i bakgrunden som gäller.Sedan baka.
I helgen har jag bakat muffins och bullar.
Idag tror jag att det ska bli tårtbits likande bakelser fast med vit sockerpasta.

Imorgon ska jag först hem och vila lite efter nattjobbet sedan åka till Elin för att tillbringa natten där och invänta resan till Ullared med Elin och Terese som ska bli av på onsdag.
Längtar skitmycket måste jag säga.Nästan lika bra som julafton om inte bättre=)

Ringde till Elin nyss då var hon på ett besök.
Så jag skulle ruinga imorgon igen.

Nähä om det är tid för duschningen nu då kanske.
Ska bara ge Diva en köttbulle först.
Hon får alltid det när jag har klippt hennes klor=)

Ja ja over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0