Abandon all ships!

Abandon all ships har släppt sitt album=)
Äntligen haha.
Såkallad lilldaniel musik.
Stordaniel hatar det.
Lilldaniel och jag gillar det.
Därför är det så roligt att lyssna på det skithögt när stordaniel är hemma!!
Mohahah!
Fast nu jobbar stordaniel och jag har just duschat och ska la föna håret nu.
Men det går segt just nu att komma till skott med något.
Kanske beror på vädret.
Jo jag skyler på det som alla andra(även jag brukar göra det).


Ja ikväll bär det av!
Rättare sagt klockan 16.30!
Då rullas den röda mattan fram och nässjöbrudarna går på bussen.
De andra går på i div småhålor haha.
Kommer bli en superbra afton!

Trivs bra med mitt liv just nu faktiskt.
Nästa vecka är det som sagt semester som gäller.
Nang och de andra flickorna är så söta.
Mina små ögonstenar!

N ä nu jävlar ska jag föna håret!
Annars blir det stress som vanligt.

Adios mina puddingar!

Jo just det ja!
Fick även en liten trevlig pratstund med Marianne igår.
Skön brud det där=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0