Tappat bort 1 stövel!

Jag har letat ihjäl mig efter min ena stövel.
Men tror att jag antagligen har slängt den eller något sådant.
Så då har jag letat efter ett par nya jag vill ha och hittade dessa.

239kr




Dessa ser ju vintertåliga ut med mjuk sula och så.
Dessa blir det nog.
239kr



Tyckte igentligen om dessa bäst.
Men det är ju som sagt barnstorlekar på dessa bara upp till storlek 36.
Men om de hade funnits i min storlek hade jag köpt dessa=)

Dessa skor finns iallafall här:
http://www.wearus.se


Ja idag då.Vad händer.
Har skitont i huvudet och hela kroppen.
Näsan känns rinnig och jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk.

Kanske ska på kaffedejt med Tjejen som börjar på Å idag:)

Men nu ska jag dricka mitt kaffe med The Voice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0