Har inte kunnat sova på 2 nätter och 2 dagar!

Ja jag undrar vad problemet är!
Kunde inte sova igår natt som sagt.
Gjorde då massa pannkakor mm.
Bättre blev det inte inatt.Kunde inte sova då heller.
Så idag kommer jag nog somna hur jag än gör!

Sedan när man ligger där och försöker sova så kan jag känna att det går inte just därför att jag tänker
-nä nu måste jag sova-
Då går det absolut inte somna.

Jaha nu är kaffet påsatt för andra gången inatt.
Avkalkning av kaffebryggare har också skett inatt.

Något mer har nog inte hänt.

Sitter iallafall och kollar på Vakna med the voice.
Får se vad som sker idag.
Ska i vilket fall som helst vänta på att THE BOSS ska ringa upp.Vilket jag hoppas hon gör.
Är verkligen lite fundersam över hela min situation just nu!
Men allt löser sig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0