Handling!

Igår mötte jag stordaniel utanför Ica.
Behövde handla lite mat osv.
Men som vanligt när man kommer in så är det detta som inskaffas först:

-tandkräm-
-4st deodoranter-
-röda blockljus 3st-
-vita blockljus 4st-
-guldfärg-
-2 ljusstakar som är konfromade 1 röd 2 silvriga-
Detta var för ca 600kr.
Daniel tyckte att detta var oerhört onödigt.
=)

Jag är ju så lättlurad också.
Deodoranterna var det tex extrapris på.
19.90 istället för 24.90.
Då var jag såklart tvungen att köpa 4 st.
haha

Ja sedan kom vi ju då till den tråkiga avdelningen.
MATEN
Jag kan ju säga att jag verkligen inte gillar att handla mat.
Eller det går la bra om man just då är på det humöret.
Mathandlingshumöret vad ju inte på topp igår.
Men småsakhumöret var på topp.
Jag gillar ju inte då Willys och sådarna skit affärer som inte har prydnads saker och *grejer*.
Helt enkelt en tråkig affär enligt mig.

Oj nu ringde min skummis!
Dax för en telecigg med min sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0