-två-femma-

Äntligen!!!!

Efter 4,5 år inom vården så är jag tillsvidare anställd!
(alltså fast anställd)

Skitglad över detta kan jag ju säga.
Jag som har klagat och klagat här i bloggen om detta systemet.
Nu har tydligen systemet bestämt sig för att jag ska bli vuxen och ha ett riktigt jobb.
=)

Jag vet ju som sagt inte vart jag kommer bli placerad eller hur mycket procent jag ska få.
Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om det heller.Vet vart jag vill vara och dit ska jag!

Eller snarare 2 ställen jag vill.
Båda 2 är lika bra.
Alla personal är lika bra på båda ställerna.
På det ena stället vet jag att det ska tillsättas 2st 80% tjänster.
Fast som sagt.Jag ligger kanske inte högst upp på den listan om att vilja bli placerad just där.
Det andra stället vet jag med säkerhet inte behöver någon just nu men den som väntar på något gott som folk säger=)

Ringde till jobbet innan och sa detta.(alltså det stället jag har varit på mest och även började på)
Nang var det som svarade och när jag sa detta så grattade hon mig såklart=)
Så hörde jag Fröken L i bakgrunden som skrek
-VA!!!!JIPPIIII!!!

He he känns skönt att veta att folk vill ha just mig på deras ställe,arbetsplats=)



Sitter just nu och kollar på Idol iallafall.Skickade iväg ett sms till Emmelie att jag tyckte Jay skulle vinna.
Hon har hejat på Olle hela tiden men även hon börjar gilla Jay.


Ja Ellan var ju såklart snabb med att ringa och gratta mig också=)
Min lilla skummsvamp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0