~Tisdag 30/3~

Jaha idag fortsätter borrningen och snart (eller om 1 timme ca) ska jag ner till stan och möta min tant och handla lite+bankärende.

Sen ska jag åka till jobbet och jobba med en av de bästa=)
Det som suger är alla vånings städ som är varje dag på mitt schema.
1 våning per dag.
Komunen sparar pengar på att personalen ska städa de allmänna delarna när det inte är någon gammal som vill ha hjälp.

Sen ska jag fråga mamma om hon vill köra hem mig ikväll.
Imorgon ska de nämligen måla taket så då måste jag håla koll på Diva.Hon tycker ju såklart att det är väldigt trevligt med massa killar som kommer in i lägenheten.Hon tror att det är hennes nya kompisar och vill slicka ihjäl dom.Ha ha.

Som tur är gillar alla arbetarna hundar.Fast dom vill kanske inte ha henne i målarburken=)

Nä nu ska jag gå ut med Diva.

Jo just det ja.Jag visste verkligen inte att all mat på Björkliden är PE-berikad!!!
Nä ingen mera sådan mat.haha.Fast ska nog äta påsklunch i helgen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0