Helgen blev ej så ledig som jag trodde=)

Ha ha jag som trodde att jag skulle vara ledig i 3 dagar på rad.Men icke då.Nä nu ska jag jobba kväll på mitt vanliga ställe och 12-21 imorgon.
Men som sagt.Festade ju förra lördagen och då kan jag jobba några helger nu.Ha ha.

Stordaniel ska ju till Anneberg imorgon och festa men vet inte om jag känner för det efter jobbet.
Får se hur det blir.Men tror jag tar bussen hem till Diva=)

Ja och sedan har jag börjat lösa sudoko med siffrorna 1-16 istället för 1-9.
Ganska svårt men det är roligare.Tar ju längre tid men det är nog det som är roligare eller så.

Fan det bästa som finna är att dricka kaffe med sugrör!!!Det håller sig varmt längre och ja det är helt klart bara bättre=)

Åter till jobbet.Får nog ingen förlängning på min schemarad.Bara strödagar.Men bättre än inget.

Har ju som sagt stämplat i 3-4 månader ca.Men har inte fått ett skit av dom än.
Vilket är  bra.haha.
Men då kanske jag får lite av dom sedan när jag inte har så många dagar.

Nä nu ska jag borsta håret och tänderna.Sedan packa väskan och sedan åka med den sketna statsbussen ner till 321:an.
Ikväll+inatt blir det att utnyttja mammas hem.
Ha ha och mina småsyskon också då.

Ja annars är allt som vanligt.Mer eller mindre iallafall.
Lite skillnad är det ju fast det är inget jag kan skriva om här=)

Trevlig helg alla puddingar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0