~Fredag 26/3:e~

Jaha morgon började såhär.

Vaknade kl 7 ca.Tittade på mobilen och såg att Ellan hade skickat sms(nu tycker jag att du ska vakna).haha
Så gick jag upp satte på kaffe och så ringde Ellan.
Pratade lite skit över en cigg sedan la vi på.Sedan ringde hon efter en stund igen.Så blev det samma sak igen.


Stackars puddingen.Hon har opererat sin lilla hand.
Men det blir nog snart bra.

Just nu kollar jag på The Voice iallafall.
Det är helt klart mitt favoritmorgonprogram.Synd att kanalen försvann bara.

Ja i helgen är jag då ledig än så länge.Vilket jag kanske inte tycker om men men.Det får gå.haha.Kanske kommer in något iallafall.

Nä nu dax för tvätten.
Jo just det ja.Ny torktumlare är på plats också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0