LillDaniel

Åhhh alla studenter tycker att det ska bli sååå skönt at sluta skolan.Men de verkar inte förstå att skoltiden är den lättaste tiden av alla.
Sedan MÅSTE man jobba(eller leva på bidrag) och sköta sig någotlunda bra.
Ja iallafall det blir en stor ändring i livet när man bara han gått i skolan.Kanske har haft ett eller annat sommarjobb men ändå.

Ja nu då iallafall dricker jag mitt morgonkaffe sedan ska STORdaniel och jag ner till stan och handla till en tant och lite till.
Sedan hem igen och göa sig iordning till utspringskiten!
ahaha

Skulle gett lilldaniel pengar igentligen.
Men han fick en förstärkare kostym mm.
Så m in del är redan betald.haha

nåväl detta var allt för mig.


OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0