Sömnlös i Nässjö

Ja en kattjävel som jamar som om den inte har fått mat på en vecka kunde irretera mig så enormt mycket visste jag inte förren inatt.

Ja jag kan i sova iallafall.
Låg innan och försökte säkert en timme.Sedan tänker jag att ju mer jag försöker så blir jag bara mer och mer irriterad.
Då är det lika bra att gå upp.
Så det gjorde jag.Har satt på 6 koppar kaffe och satt på radion och nu ska jag la måla lite har jag planerat.
Nu känns det som att skåpet håller på att bli halvklart iallafall.
Är ju ett köks skåp.
2 dörrar i undedelen och 2 lådor sedan är det som sagt ett överskåp också.
Det är det jag är klar med nu.
Håller på att slipa underdelen då.Det tråkigaste av allt.Slipa slipa slipa.Det känns som det inte händer något.


Nä nu ska jag nog äta något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0