JobbBojjJbjoj

Åhh blir så irriterad på mig själv.
Igår blev jag skitarg på en personal på jobbet.Men sedan efter några timmar ångrade jag mig att jag hade blivit arg.
Det var över en sådan meningslös sak.Så nu glömmer jag det och går vidare.haha

Ja som sagt jobbade mitt 12 timmars pass igår och är ledig idag.Så nu ska jag städa och sedan kommer Åsa och ska dricka kaffe=)

Mamma och co skulle igentligen också kommit men de ska också in till stan nu när Åsa ska komma så då sa mamma att de kommer en annan dag istället.
De skulle åka in för att köpa lördagsgodis=)

Ja nu iallafall har jag laddat kaffebryggaren igen så allt är klart när Åsa kommer.Har ju inte sett eller träffat henne på gaaaanska länge..Nä nu kommer hon visst.adjö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0