Funderingar

Ja just nyss kom jag att tänka på hur det skulle vara att vara en psykolog.
Jag skulle nog försöka lista ut allas mörka hemligheter och Läsa av deras rörelse mönster.Även om man inte vill det så blir det nog att man gör det iallafall.Även på sina vänner.

TeX om en tjej/kille pillar sig i håret.=Nervös eller obekväm med samtaler typ.

Veta allt om alla beteenden.Det skulle vara väldigt intresant.
Tror jag tänker på detta bara för att jag kollar på Criminal Minds.
Riktiga tankevetare.



Ja på lördag då då blir det Ikea mm.

Inköpslista Ikea:

-20 st glas*höga kaffeglas*
-12 st vinglas
-1 vitt duschdrapperi
-massa ljus
-påslakan+lakan
-handdukar
-plastburkar
-kuddar
-talllrikar*djupa och plata*

Nja det är det jag kommer på att jag ska köpa på Ikea då.


Ja idag var då min lediga dag.
Var och handlade på Ica innan.Löste även ut ett paket jag har skickat efter.
Det är kul att handla mat fast jag ahtar att packa ner det i påsar.Jäkt och pinsamt tycker jag att det är.Därför väljer jag mest Ica.Plus att de har prydnads saker.Det gillas ju.haha.

Ja då jobbar jag ju som sagt helgen nu.Börjar imon kväll.Ska bli kul.På söndag jobbar jag med de bästa=)
Imorgon blir det att städa innnan jobbet.Snart kommer Ellan hem också.ÄNTLIGEN!!!
haha.
Som jag har väntat.Fast det har ändå gått jäkligt fort.2 veckor bara susar förbi:=)

Nähä om jag kanske ska kolla på ett avsnitt till av Criminal Minds sen sova.
Jo så får det bli.Ska upp tidigt imorgon har jag bestämt.Eller iallafall runt 7-8 tiden.

Adjö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0