Nu har jag bestämt mig.

Ja nu ska jag förändra hela tvrummet.Linden ska ju fixa med lägenheten i 2 månader typ så då ska jag springa runt på loppisar och kolla efter gamla möbler och vitbetsa dom.Eller hur det stavas.

Ska slipa ner som och sedan måla de vita med en sådan där betsfärg tror jag det heter så det ser lite gammalt ut.


Det som ska inhandlas är

¤soffbord
¤tvbänk
¤ljusstakar
¤ett litet bord

Ja det blir nog bra tillslut=)

Sjuk fortfarande som sagt.Har nog snytit mig så mycket så jag har ont och är helt röd under näsan.Ha ha.
Men i övermorgon(torsdag) ska jag jobba har jag bestämt.

Just nu iallafall dricker jag kaffe och löser sudoko.
Längtar tills fredag.Först kolla efter gamla ting på loppisar sedan bestalla massa parfymer som jag inte trodde fanns längre.Såkallade säsong lukter.
Blev asaglad när jag hittade min favoritparfym J-LO glow.
Så 2 sådarna ska jag skicka efter sedan en paris hilton parfym också.

Det där skruttans OS förstör mitt liv.Inget Andra Avenyn här inte.Nä för då ska OS sändas dygnet runt på både ettan och tvåan.
Det finns ju ett 10 tal sportkanaler då skulle de ju kunna sända OS där istället.Men nääää då.
Butter butte.

Nä nu ska jag kolla upp en sak om tv:en.
adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0