Förkyld och ojobbarvänlig

Suck har ringt och sjukanmält mig till jobbet imorgon.Surt för jag hatar ju som sagt att gå hemma men vill inte smita ner alla.
Ja sedan tar jag ju inte alvedon heller.Bara i nödfall ex på jobbet om jag får värsta huvudvärken så kan jag ta en för at orka med dagen.Fast det händer kanske 1 gång per halvår.Nä piller gillar jag inte.
Då är jag hellre sjuk längre.

Ja jag har kommit på massa saker idag.

Tex nr1:
Gamla blir inte ens hälften så förkylda som oss under 70år.
Lite rinniga i näsan och lite hostiga kanske de blir medans vi blir döds sjuka och plågas.haha.

Ja och sedan at ciggen smakar mycket mera cigg näör man är förkyld är ju också et konstigt fenomen.
Kanske skulle satsa på at bli heltidsförkyld.haha.
Nä nu har jag iallafall kollat på alla avsnit med Nip/Tuck.
Helt klart en av de bästa serierna jag har set.Synd bara att det är sista avsnitterna som sänds nu.

Ja och all denna snö.Tycker faktiskt att det är mysigt med massa snö.Förutom när det inte är skottat när jag ska till bussen på morgonen då såklart.Men annars gillar jag det.

Skulle ju gåt på bio idag också men det fick jag hoppa över.
Inte så kul att sita på bion med papperstussar uppkörda i näsan och flåsa/hosta.Alla skulle nog harka sig i ren irritasion på mitt missljud.haha


dax att kolla på en film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0