Stackars lilla råtta.Jag ska hjälpa dig;)

Jaha ännu en dag har försvunnit.
Var då och träffade min nya *boss* i tisdags kväll.Verkar vara en trevlig och bra boss.
Träffade även lite av dag personalen när jag gick på rundvandring.
Tur jag ska gå bredvid så jag lär mig hitta någorlunda innan jag börjar;)
Kommer säkert bli bra detta.
Fast pratade även med henne om intern förflyttning.Det ska ordnas när jag börjar i februari.
Har ju mina önskningar om vart jag *ska* vara i framtiden.
Vet bara inte när det sker men det ska ske iallafall.


En sak som är säker är att jag kommer sakna hela Björkliden.All personal på alla avdelningar och även alla gamla.
Känns så tråkigt att vissa kanske inte lever när man kommer tillbaka.
Den perfekta arbetsgruppen jag är i just nu också.
Jag kommer sakna alla skitmycket.
Man kommer ju bättre överens med vissa än andra såklart men alla har sina små eller stora egenskaper som är bra.
Ja jag gillar all personal på ett eller annat sett.



Imorgon efter jobbet ska jag glida ner till Energikällan och välja arbetskläder.Eller jag vet ju hur de ser ut men välja färger ska jag göra.



Imorgon ska jag även boka tid på banken.Funderar på om man kanske skulle byta bank.Swedbank är ju usla faktiskt.
Frågan är ju d¨å vilka som är bäst:S

Ja detta får jag fundera på.

Helgen som kommer är inget planerat.
Jo jag ska ju ta ut julgranen och pynta det sista.
Även en film/glögg kväll med min bästa LillDaniel imorgon troligtvis.
StorDaniel ska på någon svulla i sig mat middag med massa alkohol med jobbet.

Nu är dessutom nästan alla julklappar ordnade.
Jag måste säga att jag verkligen gillar att ge julklappar.
Bryr mig inte om att få några så särskilt mycket.
Det är nog mer barnen som är överlyckliga av att se alla julklappar under granen och knappt kan vänta tills det är öppningsdax.


Nu till något helt annat=)
Jag har spelat klart Batman nu också.
Så nu måste jag hitta något annat beroendeframkallande spel.
Frågan är bara vilket?!
-Hmmm-

Nä nus ak jag diska,duscha och dricka en slurp te=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0