Mellandag och bara arbete som gäller

Ja nu är det full fart på jobbet.
Idag var det Nang och Fröken F som var mina kompanjoner.Vilket är de mest underbara arbetskamraterna.
Även Emmelie är en goding att jobba med.
Man känner så lätt vika som man passar med.
På Senior måste jag säga att de flesta är mvg.
Fast man har ju extra bra teamwork med vissa.
Detta får bli vårat namn:

FEJN

Fint ord haha.
Tror nästan att jag kommer dö när jag ska lämna min grupp i kanske 1.5 år!!!
Oerhört lång tid och inget sommarnattjobb med de absolut bästa nattarna heller.
Den gruppen är också helt otrolig.
Gillar att jobba natt med alla nattflickorna i den gruppen.
Så känner man ju ofta inte att man gillar alla.


Nähä nu har det ju som sagt varit jul och den var som jular brukar vara.
=)

Nyår då.Ja inget speciellt inplanerat.
Lika bra det.Vet fasiken inte hur man gör på nyår längre haha.
Har ju jobbat 4 eller 5 nyår på rad nu så detta är som en främmande högtid för mig:)

Idag eller hela denna veckan har varit en sådan där glad,positiv vecka.
Känns underbart när man har de veckorna eller dagarna.
Nu verkar det som att det dessutom är många dagar i rad.
Man känner inga problem(inga viktiga iallafall)
allt känns bra och om det är något som  känns mindre bra så är det bara att ta det med en nypa salt=)

Nähä om jag kanske ska göra något meningsfullt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0