Måndag igen och julveckan

Jepp julveckan är här äntligen.
Julklapparna är klara till syskonen eller iallafall till Joniz och Casper.
LillDaniel vet jag inte riktigt.

Ja i helgen då skulle jag ju varit ledig men hoppade in extra på lördagen.
Denna veckan då så jobbar jag 7-14 måndag och tisdag.Skulle igentligen jobbar samma pass på onsdag men tog en extra 13-21 tur på ä-hemmet.
Så det blir en 12.5 timmars tur ca:)
Sedan är det natt torsdag till fredag.

Men nog tjatat om detta.



Nu tittar jag i vilket fall som helst på Morden i Sandhamn och dricker glögg.
Tur att man är en sådan person som kan göra massa saker i en mix.
Titta på tv,dricka glögg och pilla på datorn samtidigt.
Men nu ska jag äga mig åt tv(en) och glöggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0