Förkyld och irriterad!

Ja 2 st personal har varit dunder förkylda på jobbet och varit hemma några dagar.
Nu verkar det som att det är min tur att bli sjuk.
Har inte kunnat sova på hela natten pga så fort jag lägger mig ner så täpps näsan igen och när jag reser mig upp så bara rinner det.
Så hur jag än gör blir det icke bra.
Inga tabletter tar jag ju inte heller.
Sist när jag var på apoteket köpte jag nog 3-4 olika smärtstillande tablettaskar.
En av dom var Treo.Just Treo har jag aldrig tagit.Så jag tänkte att jag skulle testa.
Men nu känner jag att jag inte vill det längre.
Ju mer jag tänker på tabletter desto mer anti blir jag.
Man vet ju inte ett skit om dom.De görs av konstiga ämnen i konstiga miljöer.
Nä jag ogillar skartp alla tabletter.

Bättre att låta förkyldningen och febern gå över av sig själv.
Feber tyder ju som sagt bara på att kroppen försöker rensa ut skiten(bakterien) som man har.
Om man då tar tex alvedon och sänker febern sänker man återbyggnaden av friskheten.
Det är det jag har för mig iallafall.


Ja idag är det dagen med stort D!
Chefen är på möte och Nangs och min tjänst bestäms vart den ska vara.
Tex parkgården etc.
Min tjänst kommer iallafall att  vara på 70-90% så som jag har förstått det.
Nu eller än så länge kan man ju jobba extra upp till 100% men nästa år får man ju välja % själv varje år.Så då kan man tex inte jobba extra bara i december om man vill det.Nä för då ska man jobba 100% hela året.
Skitsystem och jag tror inte att det kommer att fungera.Men men än så länge är visst Ingsberg test stället för att kolla om och hur det fungerar.

Ja vi får se hur det blir med allt.


Ilska!?
Ja det har jag massor just nu emot en viss person.
Om jag hade träffat den personen igår hade jag ----- ja jag vet inte vad.
Vill inte se den personen mer kan jag ju säga.
Om jag träffar henne/honom kommer jag ignorera idioten!
Hoppas de andra gör det med.
Synd att så många personer ska bli lidande av att endast en jävla person beter sig som ett svin!


Just det ja.Har även börjat spela Batman till ps3.
Snyggt spel faktiskt.Men nu såg jag även att Donky Kong hade kommit till Wii.
Hoppas Wii:et kommer tillbaka snart.

Men det snyggaste spelet måste vara

Assassins Creed/Brotherhood

Så jäkla snyggt och skitkul spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0