Vad är det som sker:S

Har kollat på Mtv hela morgonen men det är bara skit musik hela tiden så jag tänkte att jag bläddrar över till ztv.
Men då stod det sändninguppehåll programmen återkommer kl 16.00.
Va faaan!!!!
Ha ha jag vet ju ioch för sig att ztv ska upphöra men vad ska jag då kolla på.
Det finns ju Mtv och Vh1 men båda suger lika mycket.
Vill ha tillbaka The Voice som en tv kanal.
Men så blir det troligtvis inte.

Ja nu har jag bestämt vilken dammsugare jag ska köpa också.
En tant har den på jobbet som jag städar hos och den är sketbra för att inte vara så dyr heller=)



Fast jag måste ju bya munstycke såklart.
Det måste vara en av de bästa uppfinningarna till dammsugare.De där supertunna som man kommer in med överallt=)

Likaså micromopparna.De kan man ju torrmoppa med också de suger ju åt sig allt!!
Ja dagens grejer=)

Oj då nu måste jag till tvättstugan!!!Adjö=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0