Snart är det slut:(

Jag vill inte sluta jobba natt faktiskt.
Trivs skitbra med det eller ja lika bra som förra året.

Nu har jag hållt på att jobba 4 nätter ledig 1 natt jobba 4 nätter ledig 1 natt osv.
Ha ha men det går bra.
Såg dock att jag börjar med 2 helger på rad på dag schemat och funderar på att ta ledigt en av helgerna.
Har ju som  sagt jobbat 4 helger tror jag på rad och är ledig en och sedan 2 till.


Ja nu har sängen iallafall kommit på olats.
Skitfint blev det.
Så skickade nattCamilla att hon skulle sälja hennes vit tvbänk och soffbord mm.
Fast hon skulle sälja det på annat sätt på lördag och då jobbar ju jag så det fungerar inte.
haha.

Jaha nä nu ska jag kolla runt lite=)Sedan jobb inatt igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0