Natt=slut/Dag=börjar

Ja då är nattsommaren slut och dagtiden börjar igen.Väldigt tråkigt.
Ringde *the boss* innan men hon svarade inte som vanligt.Mycket upptagen kvinna det där:)
Alla nattare är så söta!Ingen är sämre än den andra.Alla har verkligen något speciellt som jag gillar.Inte ofta man ser en sådan arbets grupp.

Ja lite planer har jag iallafall.Men det kommer ta så lång id om det nu skulle bli så.Men väntan brukar ju vara värd att väntas på.haha.

Ja idag då så vaknade jag vid 06,45 och hade sketa ont i huvudet.Kollade lite på The Voice i sovrummet och somnade såklart om igen.Vaknade efter kanske en timme igen.Huvudet var inte bättre då heller.Annars brukar det släppa på mig när jag vilar en stund.Tar ju helst inte tabletter heller.
Jag somnde om igen vaknade somnade vaknade men den vägrade gå över.
Men nu ser jag iallafall ljuset i tunneln=)
Ingen huvudvärk nu inte.Så skönt.
Så nu är det dax för en dusch och massa musik på högsta volym.Kaffebryggaren går inte på någon sparenergi nu heller.
12 koppar borde räcka ett bra tag.

Annars är allt som vanligt.Är ganska nyfiken på nästa lön bara.Men får reda på det torsdag/fredag vad jag får i lön nästa månad:)

Sedan kommer det bli massa inköp nu också.Ikea är helt klart bäst=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0