Funderingar


Ja en ensam kväll som denna tänker man ganska mycket.
Jag har kommit fram till följande:

Har det väldigt bra som jag har det.
Har alla i min närhet som jag behöver.
Har ett underbart arbete med massor med bra personal.
Tror inte igentligen jag *hatar* någon av personalen.
Klart att det kanske är 1 eller 2 som man inte går lika bra ihop med men jag tror det är det som är meningen.Man ska kunna annpassa sig efter omvärlden så gott det går.
Har iallafall bestämt mig för att ge allt en chans.
Även om jag inte gillar det.
Tex Camilla gillar bläckfisk och jag har sagt att jag hatar det men igentligen kanske jag gillar det.

Saker jag säger att jag inte gillar ska jag ge en chans.
FÖRUTOM WHISKEY

Åhh just det ja.
Sist jag var i Ullared så köpte jag ett ansikts vatten som rengjorde jättebra.Så har jag alltid undrat var det finns att köpa.
Så var jag på apoteket idag och skulle hämta öronmedel till puddingen-Diva-.
och där på hyllan stod det.Då är det alltså apoteket jag ska shoppa på nästa gång jag vill ha det.Fast en flaska räcker ju ganska länge så nu behövs det nog inte på ett tag.

Imorgon då ja.
Jag hoppas ju på att komma till Jönköping och köpa mina möbler.
Men får se hur det blir med det.
Ogillar ju skarpt att be andra personer om hjälp och så.
hmmm ja vi får se hur det blir:)

Nä nu blir det att sätta på en kanna med te och lösa lite korsord i Diva´s sällskap.



-Min lilla Pudding-




-Odrägliga LillDaniel-



-Den enda kissen jag gillar eller har gillat.Musse en avkomma från Marianne.Men han är borta och för en gångs skull tycker jag det är tråkigt-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0