Jobba=)

Ja jobbad då som sagt morgon idag.Gick upp halv fem på morgonen gjorde mig iordning sedan vandrade jag till bussen vid halv sex ca.
Var ju inte så särskilt mycket folk ute.Inte en enda närmare bestämt:)

På bussen var det nog 3 st eller något.haha.
Ja sedan slutade jag vid 12 åkte in till stan igen kollade lite på stan sedan åkte jag hem lagade mat och har vilat lite.Nu kommer taxin snart.Det regnar ju så jag orkar inte gå ner till stan i detta vädret.Nä det får bli taxi till bussen=)

Sedan jobbar jag natt med en av de bästa;)
Kommer bli kul.
Ska ju som sagt jobba natt i sommar igen.Vilket jag trivs lika bra med som att jobba dag.

Oj nä nu måste jag dra.!!!ADJÖ


(ps:hoppas det inte regnar på Britt-Maries husvagn alltför mycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0