Virusscan suger!!!

Åhhh jag håller på att köra en virus scan men det tar ju 214890år!!!!
Hatar datorer när man måste göra något och det tar skitlång tid.
Ja just nu ligger Diva och snarkar bredvid mig.
Pratade nyss med Ellan.Pratade om det vi brukar prata om typ=)
Imorgon ska jag iallafall till arbetsförmedlingen.Tycker verkligen mindre om att gå dit.
Eller första gången är inte så farligt.Men sedan när man ska på fullt med möten som är helt dryga,dom suger!!
Jaha om en stund börjar Älskade hatade förort.
Ganska bra serie faktiskt.
Imorgon kommer dessutom ett nytt avsnitt av One tree hill och Aa.
Så det måste man ju kolla på.
Just nu lyssnar jag på Dark Tranquillity.
Massa gamla låtar som man glömmer bort att man tycker är bra.
Nä nu tv sedan spel sedan film!!!!
Musse min kisse som jag faktiskt gillar!!!hihi..Helt svart!!Ascool!
Har kommit på att jag saknar vissa nattvänner från sommararbetet.
När jag jobbar dag träffas man ju inte heller på det sättet som man gör på en helnatt!!
Ja ja dom behöver säkert snart en vikarie för 1 natt eller något:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0