Städa mm

Jaha n u har jag kolat på Hem till gården.haha.Ja jag vet ganska nördigt men man måste ju följa någon serie som går på tv.

Jaha nu har jag satt på 1 maskin tvätt.Sen när den är klar så blir det att slänga in det i torktumlaren.Sen blir det sketavarmt på toaletten efter en stund.Fast alla linnen och dylikat kan jag nog hänga ut.Nu när solen lyser.

Ja som sagt.Nu har Diva torkat lite mera.Så  u lossnar den sista pälsen som ska bort.Hatar verkligen när hon har sina *släppa all gammal päls* perioder.Päls överallt!!!Men nu har det troligtvis slutat.Det är i vilket fall som helst minde avfall nu.hehe.

Nu ligger hon ute och solar i gräset.
Nä dax att höja volymen på bandit rock och fortsätta städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0