Snuff

Måste medge att Slipknot med låten Snuff är ju asbra.Gillar dom inte annars.I mina yngre dagar gillade jag dom la men inte nu längre.Ja tiderna förändras hehe.

Har just tagit en telecigg med Sanna.Snackat om alla stora händelser mohahahaha.Så bestämde vi att vi i vanlig ordning ska ta en fika på torsdag.Börjar nog bli tradition typ.hehe.

Jaha ikväll skulle jag tro att det blir Guitar hero=)

Idag blåser det som fasiken ute.Ska snart ner till *stan* och kolla lite med Ellans mamma;)
Ska bli trevligt faktiskt.Patriks mamma var också här innan och lämnade trummor.Så  nu lär han vara nöjd ikväll.hehe.Ellan jobbar ju som sagt.Så denna morgonen har jag varit själv.
Jag skickade ju efter ett par skor förra veckan men så var de såklart för små.Eller inte för korta utan för trånga runt vristen.Så de ska jag skicka tillbaka och ta en storlek större.

Morgondagen:

Ja då ska Ellan och jag ner till stan.Vet inte om Patrik ska med.Men ska iallafall kolla efter något klädesplagg jag behöver.Sen ska vi till systemet och schoppa lite.


Lägger in en skitsnygg bild på mig med..haha munnen ser ju helt störd ut..menmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0