Jah ännu en dag/kväll har åkt förbi

Jaha LillDaniel kom innan då som sagt.Så spelade vi Guitar Hero5.
Ha ha jävligt proffsiga är vi ju.Nästan som ett riktigt band..haha.

Ja sen var det ju Idol då på tv.Men Kollar ju bara på det för en sak.
Får se hur det blir med Idoltittandet i fortsättningen.

Nu iallafall dricker jag en kopp te.Eller det är nog snarare som 3 koppar.Min fiiina jumbokopp äger när det gäller te=)

Har hittat te grejer som jag skulle vilja ha.Som är ganska smarta.hehe.




Hatar nämloigen att diska de där små små lös te grejerna.


Jaha nu ska jag vänta tills wii:et blir ledigt.Sen ska jag spela lite.Imorgon är det jobb som väntar!!!
Så skönt!!!Jobba jobba jobba!!!!

Resten av helgen blir nog lugn.Mamma och resten kommer på lördag så ska vi laga ungsgrillade rotfrukter och fläskfilé.
Sen tänkte jag att jag skulle göra blåbärs paj till efterätt.
Fast det godaste är ju vaniljsåsen.Slisk!!!

Nu har Musse fått någon konstig lådsaskompis eller något.Leker och skuttar som en idiot!!!
Tydligen så kan man ju leka med allt som är trådsmalt.Suck!!!


DAGENS LÅTAR:



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0