Helgen

Ja i fredags jobbade jag som sagt till klockan 21.Sen körde mamma hem mig.Då var typ alla redan svinfulla när jag kom hem.haha.
Men alla blev typ skitglada när jag kom,.hä hä.

Ja då var det snabbt in i duschen och sedan började drickandet.Paulina min darling var här!!!
Så jäkla kul.

Ja sedan Åsa med hennes troligtvis blivande sambo.hehe.Som dessuton fick 4 hål mellan benen:S
Mohahahah.Lite kul.
Ja sen kom det iallafall massa som jag och Paulina konstigt nog kände igen.
Men jag orkar inte förklara varför.haha..

Ja sendan öppnade jag min 3litare black tower och satte mig i hammocken med Jesper.Så sprutade vi direkt i munnarna..haha.

Ja det var kul iallafall.
Nä nu ska jag kolla lite grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0